Výstava voříšků a psů bez PP Lipník nad Bečvou - Quick

16.06.2013 10:00

 Víkend 15. 6. a 16. 6. nám dal zabrat, jak mě, tak Quickovi. Po krásně strávené sobotě na Výstavě + veřejné sbírce v Opavě jsme v neděli jeli na Výstavu voříšků a psů bez PP v Lipníku nad Bečvou.

 O této akci jsem se dozvěděla náhodou, tudíž jsem nevěděla, co od toho čekat. Nicméně byla jsem opravdu obrovitánsky mile překvapena. Úžasné místečko, kruh ve stínu, bohatý doprovodný program, nádherné ceny, atd., atd. a v neposlední řadě skvělá paní rozhodčí, která si dávala na hodnocení opravdu záležet a ikdyž to byla "jen" voříškiáda i tak byla na úrovni :-) 

 Soutěžili jsme s Quickem v kategorii kříženec, ovšem tady byla opravdu veliká konkurence, protože malí i velcí, fenky, psi byli dohromady a pejsků bylo dost, takže jsme se museli hoodně snažit. Stěžovalo nám to i horko, které bylo, ale přesto to Quicek zvládl jako profesionál ;-) Nakonec pan Q oslnil natolik, že z toho bylo těžce vybojované překrásné 1. místo + titu BOB - vítěz plemene :-) A postoupil do závěrečné soutěže o absolutního vítěze výstavy. 

 Malou Kristýnku jsem tentokrát sebou neměla, takže soutěže Dítě a pes jsme se neúčastnili. V závěru výstavy do kruhu nastoupili 3 nejlepší psi výstavy, mezi nimi i Quicek. Překvapivě vítězství bylo naše. Quick - Absolutní vítěz výstavy. Tato výhra nás opravdu moc překvapila, nečekali jsme to, každopádně obrovsky potěšila! Určitě se budeme těšit na příští ročník této krásné akce. 

 Samozřejmě musím poděkovat, všem, kteří mi byli nápomocní nebo nás fotili. Také děkuji mému milému, že nás podporoval přímo na místě. 

 

Výsledky:

Quick

Kříženec (malí, velcí, feny, psi) - 1. místo, BOB

Absolutní vítěz výstavy - 1. místo

Foto zde: 

freefish.rajce.idnes.cz/Lipnik_nad_Becvou_16._6._2013/

zkolipnik.rajce.idnes.cz/voriskiada_2013